چگونه ارزش محصول تولیدی تان را بالا ببرید؟
بالا بردن ارزش محصولات شما ملزم به توجه به ویژگی های و مزایای ملموس و غیرملموس کالای تولیدی شما
باید همواره بدانید ابتدا قیمت گذاری منطقی و صحیح بسیار بر توجه مشتریان بر کالا دخالت دارد. قیمت باید مطابق با ارزش ملموس وغیر ملموس کالا باشد.
ارزش ملموس : بدنه محصول و هرآنچه که درمحصول قابل تشخیص می باشد .
ارزش غیرملموس : خدمات پس ازفروش - پشتیبانی – گارانتی – وارانتی و..
باید هزینه بیش تری را برای بدنه و ظاهر محصول صرف دهید . زیرا در مرحله اول مشخص می شود و نشان دهنده کیفیت محصول می باشد. حتی اگر قطعات درونی محصول باکیفبت ترین باشد . اگر بدنه محصول از مواد نامرغوب یا با کیفیت عادی باشد و رنگ و ساختار ظاهری ومدل محصول شما واکنش گرا نباشد باعث می شود مشتریان به کالای شما اهمیت کم تری را بگذاردند. ظاهر و مدل و رنگ و بسته بندی و ظاهر بسته بندی کالا باید طوری باشد که نشان دهنده یک ارزش جدید و قابلیت های پیشرفته باشد.
باید ظاهر و مدل بسته بندی رنگ و ظاهر کالای شما بعد از دوره معیینی تغییرات زیادی در کالای تولیدی شکل بگیرد.
باید در یک فهرستی بر روی بسته بندی مزایا ومنافع کالا را بنویسید .
شما باید یک ارزش جدید را که در کالای سایر رقبا وجود ندارد بگویید.
شما باید با مشتریان ارتباط داشته باشید.
کالای شما باید از خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی و وارنتی برخوردار باشد.اگر امکان دارد نصب و حمل و نقل انجام شود و راهنمایی کامل درمورد کالا.
تکنولوژی های بکار گرفته کیفیت مواد و قطعات را در دفترچه ای برای مشتری بنویسید.
کالای شما باید یک مشکل از مشتری رفع کند که در کالای تولیدی سایر رقبا وجود ندارد.