بازاریابی رابطه مند = موفقیت یک شرکت و کسب و کار
شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۵۶ ق.ظ
بازاریابی رابطه مند = موفقیت یک شرکت
روابط خوب وطولانی با مشتریان ، تامین کنندگان،توزیع کنندگان،فروشندگان ، خرده فروشان ، کارکنان ...
کیفیت مطلوب وقیمت گذاری مناسب
ایجاد رابطه خوب با تمامی افراد درونی وبیرونی که شرکت با آنها تعامل دارد .
دراین فرایند شرکتی سود می برد که بتواند روابط درست و خوبی را با اشخاص حقیقی وحقوقی برقرار نماید.
وباید تمام پرسنل و مدیران و.....که در شرکت فعالیت دارند بدانند که باید روابط خوب وپایدار و درستی را با افراد بیرون و درون شرکت برقرار نمایند.